Referencje Tower of Dreams

Referencje

Nasi klienci piszą o nas tak.

Mateusz Godala

Chciałbym polecić agencję reklamową Tower of Dreams – Wojciech Kociołek, z którą współpracuję od grudnia 2017 do dziś.

Współpracowaliśmy nad projektami przeznaczonymi do Internetu – głównie grafikami do postów na Facebook’u. Projekty zawsze były zrobione na czas i przedstawiane były w kilku wariantach. Zamówienia były robione praktycznie od ręki. Agencja zadbała też o wyłapanie ewentualnych błędów w tekstach, podeszła także profesjonalnie do spraw brandbooków i zasad w nich zawartych.

Z poważaniem,

Mateusz Godala

Zobacz oryginał

Paweł Burda – Expert Nieruchomości

Z przyjemnością mogę polecić agencję reklamową Tower of Dreams – Wojciech Kociołek. Współpracuję z agencją od marca 2017 roku aż do dziś.

Współtworzyliśmy z agencją kreację projektu dla Expert Nieruchomości. Założeniem projektu było, aby w ciekawy i czytelny sposób przedstawić to, co nasza firma oferuje wraz z danymi kontaktowymi. Projekt miał być wykorzystany w miejscach, które potencjalny klient widzi zaledwie przez chwilę (banner przy drodze, bok budynku w centrum miasta). W wyniku współpracy powstała grafika o żywych kolorach, współgrająca krzywiznami z logo, oraz jednoznacznie przedstawiająca branżę.

Projekt został wykonany szybko i fachowo, pliki przekazane do druku było wykonane prawidło. W trakcie prac zostało przedstawione kilka propozycji. Kontakt był szybki i zwięzły – przedstawiciele agencji odpowiadali na zapytania i e-maile bardzo sprawnie.

Z poważaniem,

Paweł Burda

Remigiusz Zagraba – ARGROUP

Szczerze polecam agencję Tower of Dreams – Wojciech Kociołek. Nasza współpraca trwa od listopada 2017 roku do dziś.

Do tej pory współpracowaliśmy przy różnych projektach m.in. przy miesięczniku Doradca Handlowy, kwartalniku Kolejka do Mięsnego, a także materiałach do Internetu i identyfikacji wizualnej. Najlepiej i najszerzej współpracę prezentuje projekt gazety Kolejka do Mięsnego.

Głównym założeniem kwartalnika było dostarczenie odbiorcom praktycznych i merytorycznych informacji, porad i analiz dotyczących prowadzenia stoiska mięso – wędliny. W czasopiśmie dodatkowo pojawiły się reklamy prezentujące potencjalnych dostawców zarówno produktów mięsnych, jak i wyposażenia sklepu. Chcieliśmy, aby gazeta była przyjemna dla oka, nowoczesna i kolorowa. Ponadto praca przy projekcie wymagała stworzenia procedur pracy nad tekstami i zdjęciami, a także zaprojektowania całego kwartalnika od podstaw. Agencja wykazała się profesjonalizmem oraz dbałością o szczegóły. Zaproponowała różne ciekawe rozwiązania wychodzące poza standardy. Czas reakcji agencji, szybkość pracy oraz zaangażowanie to niewątpliwe atuty Tower of Dreams. Dodatkowo możliwość negocjacji cen jest dopełnieniem udanej współpracy.

Remigiusz Zagraba ARGROUP Olkusz

Zobacz oryginał